Texas
Skupinka kamarádů kolem třicítky. Touží po dobrých partnerech, smysluplné práci, životním úspěchu, všichni to cítí a všichni jsou frustrováni, protože jim některá z těchto „položek“ zásadně chybí. Vnímají se jako osamělci typu texaských kovbojů, ale místo na koni jezdí všude autem.