Co tu vlastně dělám!
Alessio na konci maturitního roku ve škole zkazil, co mohl. Rodiče se zatvrdili a cesta vlakem s kamarády po Evropě mizí v nedohlednu. Jenže Alessio to nevzdává a rozhodne se dohonit spolužáky na svém skútru. Krátké zastavení u moře se změní v sérii drobných katastrof a Alessio si musí své prohřešky u majitele pláže Tonina odpracovat. Myslí jen na útěk, ale sotva se mu podaří, hned zase na Tonina při nejbližší zastávce narazí. Zjišťuje, že mu nejenom on, ale i jeho vykolejená rodina přirostli k srdci a že nechce dopustit, aby místní úřad Toninovu pláž zavřel. Jak se postupně sžívá s novým okolím, zakouší různá dobrodružství, která znamenají důležitá životní poznání. Alessio se učí vnímavosti, trpělivosti, schopnosti rozeznávat pravé city a hodnoty od nepravých, na konci prázdnin je zralejší, než kdyby procestoval půl světa. To všechno vypráví režisér s lehkostí a s úsměvem, s vůněmi léta, moře a prázdnin.