Co takhle zaplavat si
Excentrická komedie sleduje návštěvníky kurzu plavání pro dospělé. Amy je učitelka na střední škole, která se právě rozvádí. Jeden z jejích žáků natáčí amatérský dokument o své sestře Jordan, která přes den dělá krupiérku a v noci striptérku – a chodí do stejného kurzu. Jordan se líbí pohledný učitel plavání Noah, bývalá olympijská naděje, který zápasí s depresemi a strachem ze selhání. I další účastníci se snaží překonat fobii z vody: místní policista, stárnoucí žena, výstřední dvojice matky a dcery a mnoho jiných, skrývajících svá tajemství. Na závěr se z filmu stane příběh o lidech, hledajících štěstí a překonávajících svůj strach. Ne všichni kurz dokončí, ale ti, kterým se to povede, si uvědomí, že život není jen o tom, že se musíte naučit plavat, ale občas také o tom, že musíte prostě skočit do vody.