Hotel Very Welcome
Pět Západoevropanů hledá na cestách po Asii sebe sama, „skutečnou“ Asii a únik od svých dosavadních problémů. Sonja Heissová ve svém celovečerním debutu, plynoucím v rytmu živelné muziky a doplněném sympatickými hereckými výkony, projevuje dokumentární smysl pro vystižení tváře, jakou Indie a Thajsko nastavují mladým západním turistům. Heissová se tu představuje jako slibná autorka s dobrými pozorovacími schopnostmi a citem pro jemnou komiku.
Pět Západoevropanů hledá na cestách po Asii sebe sama, „skutečnou“ Asii a únik od svých dosavadních problémů. Hotel Very Welcome je okouzlující epizodický film, tak uvolněný, jak by si sami jeho protagonisté přáli být. Sonja Heissová projevuje ve svém celovečerním debutu, plynoucím v rytmu živelné muziky a doplněném sympatickými hereckými výkony, dokumentární smysl pro vystižení tváře, jakou Indie a Thajsko nastavují mladým západním turistům. Heissová se představuje jako slibná autorka s dobrými pozorovacími schopnostmi a s citem pro jemnou komiku. Cesty pětice protagonistů roztroušených po ploše dvou států se sotva kdy protnou, přesto film svými střídavými skoky mezi příběhy jednotlivých postav vytváří jakýsi skupinový portrét. Přes svůj lehce komický nádech je to obraz velmi naléhavý a ukazuje typický vzorek Západoevropanů.