Hyena
Hyena je hrůzný thriller o dětech – rozhodně jim však není určen. Sleduje příběh malého hocha a jeho nového kamaráda, vraha na útěku, který začíná likvidovat chlapcovy nepřátele. Smělost a zručnost, s nimiž se Grzegorz Lewandowski chopil režie, dělají z jeho debutu působivý snímek.
Hyena je hrůzný thriller o dětech – rozhodně jim však není určen. Sleduje příběh malého hocha a jeho nového kamaráda, vraha na útěku, který začíná likvidovat chlapcovy nepřátele. Smělost a zručnost, s jakou se Grzegorz Lewandowski chopil režie, dělá z jeho debutu působivý snímek. Klučina na prahu puberty (Jakub Romanowski) žije v malém polském městečku. Když jeho otec zahyne při neštěstí v dole, snaží se s matkou (Magdalena Kumoreková) žít dál tak, jako by všechno bylo při starém. Jeho fascinace hororovými příběhy, které si s kamarády každý den vyprávějí na cestě do školy, však narůstá s tím, jak se líčené historky stávají stále zlověstnějšími. Dusivá atmosféra filmu je naprosto uhrančivá.