Poznamenaná
Cahillovi vypadají jako úspěšná a šťastná irská rodina – ale jen do okamžiku, kdy je jejich dcera Emma na oslavě svých jednadvacátých narozenin znásilněna. Traumatizovaná dívka potřebuje nejen odbornou pomoc, ale i pochopení svých nejbližších. Budou Emmini přátelé i rodina schopni podat jí pomocnou ruku?
Cahillovi vyhlížejí jako normální, po všech stránkách šťastná a úspěšná rodina. Na život otce Aidana a matky Michelle navazuje i dcera Emma, která se začíná prosazovat jako fotomodelka. Málokdo tuší, že manželé žijí oddělené životy, v nichž hrají hlavní role Aidanova sekretářka a otec dceřiny kamarádky Laurel, rodinný přítel John Ward. Obraz společensky dobře situované rodiny se však i navenek změní v okamžiku, kdy Cahillovi ve svém domě na elegantním předměstí Dublinu uspořádají oslavu dceřiných jednadvacátých narozenin a Emma je znásilněna. Dívka se odmítá se svým traumatickým zážitkem mlčky smířit. Jaké šance má proti svému protivníkovi a jeho právníkům? Jakou najde možnost vyrovnat se se životem? A dokáží se její rodiče a přátelé semknout, aby jí účinně pomohli? Psychologické drama režisérky Aisling Walshové vypráví o temných stínech, které se promítnou do soukromého i veřejného obrazu jedné úspěšné rodiny.