Dokument o neblaze proslulém mosteckém sídlišti Chánov obývaném výhradně Romy se nesnaží obžalovávat viníky tohoto stavu ani nenabízí osvícené recepty, jak tento problém vyřešit, spíše předkládá autentické obrazy ze života, které mluví samy za sebe.