Hliněný holub
Milostná hra přerušená válkou. Dobře známý příběh v hávu neobyčejného způsobu vyprávění. Miloš Tomić na sebe upozornil, paradoxně především mezinárodní publikum, hned svými prvními filmy, které natočil při svém studiu na FAMU. V Čechách zatím poměrně neznámý autor aspiruje na pozici největšího současného talentu školy.