Carlitopolis
Myška Carlito a magická černá skříňka. Inteligentní a vtipná hříčka o tom, čemu lze na plátně ještě uvěřit a čemu již ne. Režisér kolumbijského původu Luis Nieto se svým absolventským snímkem rázem proslavil. Nedávno dokončil klip slavné britské hudební skupiny Faithless.