Ve dvou
Kronika posledních společných dnů Kirilla a jeho matky. Autor strohého, syrového filmu, oceněného na festivalu v Cannes, pracoval jako asistent režie snímku Pravidelní milenci (MFF KV 2006). V roce 2006 vznikl jeho celovečerní debut 977 s režisérem Léosem Caraxem a ruskou divou Káťou Golubevovou v hlavních rolích.