Marta a Berta 26
Jitka Rudolfová naznačuje ve svém bakalářském projektu ambice natočit „Sedmikrásky pro rok 2006“. Jeden den ze života dvou kamarádek, plný nahodilostí a zmatků, nabízí kritický dvojportrét pasivní a roztěkané části generace, která neví, že je výsledkem svého vlastního rozhodování.