Mister Lonely
Diego Luna coby osamělý performer, který se cítí být Michaelem Jacksonem, se nechá přesvědčit dvojnicí Marilyn Monroe (Samantha Mortonová), aby opustil Paříž a stal se součástí komunity lidí napodobujících slavné osobnosti. Nejnovější film režiséra snímků Gummo a julien kluk-osel patřil mezi nejdiskutovanější snímky letošního MFF v Cannes.
Hlavní hrdina filmu (Diego Luna) ví, že je Michael Jackson. Co se pamatuje, vždycky Michaelem byl, ale jeho hudební a taneční kreace, které na pařížských ulicích předvádí, bohužel nemají ani zdaleka takový úspěch, jakého se kdysi podařilo dosáhnout jeho idolu Michaelovi. Jednoho dne potkává krásnou Marilyn Monroe (Samantha Mortonová), jíž je zcela okouzlen. Marilyn ho přesvědčí, aby s ní odešel a stal se součástí komunity lidí, kteří žijí životy někoho jiného – její manžel je Charlie Chaplin (Denis Lavant), dcerka Shirley Templeová (Esme Creed-Milesová), je tu také Madonna, James Dean, anglická královna, Červená karkulka a další. Pěstují zeleninu, pasou ovce, nacvičují scénky, jimiž chtějí pobavit obyvatele blízké vesničky, především však dělají vše pro to, aby se co nejvíce fyzicky i mentálně přiblížili svým vysněným idolům, jimiž se cítí být... Půvabný příběh o osamělosti, lásce a touze stát se někým jiným.