Sto hřebů
Kdo mohl provést něco tak svatokrádežného a absurdního? To je otázka, kterou si všichni kladou po nevídaném objevu v sále knihovny Boloňské univerzity. Vyšetřování podivného činu zaměří pozornost na mladého, ale váženého profesora. Ten však zmizel z města a spálil za sebou mosty. Sám a bez zavazadel se vydal po břehu podél Pádu, a když cestou objevil těsně u vody polozbořenou chatrč, bez váhání se v ní usadil. Kolem jeho příbytku se začnou odvíjet příběhy nových přátel z nedaleké osady, obývané vesměs lidmi, kteří přišli o domov. Neznámý mladý muž v nich budí důvěru, sdílí jejich všední život a stane se i jejich rádcem, aniž jeho sousedé tuší, o koho jde. V ovzduší spontánního souladu se zdá být možné i to, co není reálné. Postavu profesora vytvořil herec izraelského původu Raz Degan, populární model a hvězda reklamních filmů. Film uvedl 60. festival v Cannes na počest tvůrce, který je nositelem Zlaté palmy 1978 za Strom na dřeváky a který prohlašuje, že jde o jeho poslední hraný film, že nadále se hodlá věnovat jen dokumentům.