Půjdu, kam chci
Dokumentární portrét Radůzy nás nechává nahlédnout do profesního i soukromého života jedné z nejvýraznějších osobností české hudební scény. Zásadní vliv na mladou talentovanou písničkářku měla Zuzana Navarová, na její popud Radůza vystudovala konzervatoř. Protože nikdy nenalezla žádnou skupinu, se kterou by se mohla ztotožnit, dodnes vystupuje sama. Niterná potřeba absolutní svobody se promítá i do jejího osobního života. Intimní snímek Olgy Špátové je protkán řadou ukázek z koncertů Radůzy během celé její kariéry a otevřenými rozhovory osvětlujícími její životní filozofii.