DMZ
Třicátá osmá severní rovnoběžka rozděluje Korejský poloostrov zhruba na polovinu. Při zastavení palby 27. července 1953 se obě strany konfliktu rozhodly ustoupit o dva tisíce metrů od frontové linie, čímž vznikla čtyři kilometry široká demarkační zóna. Jaký je život za ní?