Grindhouse: Auto zabiják
Kaskadér Mike je psychopat každým coulem. Se svým speciálně upraveným autem brázdí silnice amerického Jihu a zabíjí sexyholky. Když v Texasu odpraví čtyři najednou, ještě mu to projde. V Tennessee si však vyhlédne oběti s tužším kořínkem: nemohl tušit, že zrovna tyhle krásky jsou kolegyně od fochu.
Projekt Grindhouse sestává ze dvou celovečerních filmů Quentina Tarantina a Roberta Rodrigueze. Navazuje na tradici promítání dvojprogramů „béčkových“ snímků, která byla v USA nejživější v 70. letech. V České republice se Grindhouse bohužel uvádí odděleně. Tarantinova část Auto zabiják přivádí na plátno postavu psychopatického kaskadéra Mikea v podání pozapomenuté legendy akčních filmů 80. let Kurta Russella. Mike dosahuje sexuálního vzrušení jen tehdy, když svým speciálně upraveným autem značky Dodge zabíjí mladé dívky. Jedné noci mu kdesi v Texasu padne do oka Jungle Julia, nejlepší DJka široko daleko. Když ji Mike odpraví i s jejími kamarádkami, pobude si nějaký čas v nemocnici, ale nikdo mu nezabrání řádit na okreskách dál. Přesune se do Tennessee, kde mu přijde do rány další nic netušící čtveřice dívek. Mike však neví, že některé z nich umějí řídit dodge daleko líp než on sám.