Očista
Fyzické tělo jako materiál a projekční plátno pro vnitřní dění, vzpomínky a rozhodnutí: to je leitmotiv akcí a filmů Lucie Marešové. Vnější i vnitřní očista probíhá ve stejnojmenném (v čemsi hlubinně ženském) filmu několika kontrastními cestami. Snímek je uváděn v rámci pásma Čestná stráž: Nový český videoart.