KLI 35-80, Srdíčko, Hladina, Touha, Prsteny
Zenové kóany ve formě galerijního videa. Pět „minutových filmů“ českého výtvarníka a performera smazává rozdíl mezi děním v rodině a umělcovou akcí, mezi rutinním videozáznamem a subjektivním pocitem ze světa.
Rozsáhlému a různorodému dílu Martina Zeta je společné jakési zenové ladění. Mnohdy mu stačí pozorovat, jiná jeho díla vznikají malými zásahy do reality nebo přiblížením dvou objektů. V „minutových filmech“ se smazává rozdíl mezi děním v rodině a umělcovou akcí, mezi rutinním videozáznamem a subjektivním pocitem ze světa. Snímky jsou uváděny v rámci pásma Čestná stráž: Nový český videoart.