Vyndám tě a ve vzduchu tě rozsekám
Mark Ther představuje jeden ze svých estetizovaných obrázků, které se ptají na možnosti vyjádření homosexuální identity. Provokace, humor, otevřenost. Jeho hra s klišé vede k váhání: mluví se tu o homosexualitě, nebo o tom, jak ji vnímají druzí?
Žánrový film – pouze s nejistotou, o jaký žánr se jedná. Mark Ther představuje jeden ze svých estetizovaných obrázků, které se ptají na možnosti vyjádření homosexuální identity. Je provokativní, humorný, otevřený. Jeho hra s klišé vede k váhání: mluví se tu o homosexualitě, nebo o tom, jak ji vnímají druzí? Snímek je uváděn v rámci pásma Čestná stráž: Nový český videoart.