Černé ovce
Tragédie na rodné farmě vyvolala v Henrym fobii z ovcí. Po letech strávených ve městě se vrací na místo činu, aby se nechal ze spoluvlastnictví farmy vyplatit cynickým bratrem Angusem. Ten se právě chystá představit investorům svůj revoluční projekt: geneticky modifikovanou superovci. Neví však, že se experiment zvrhl a okolní pláně se hemží stovkami krvežíznivých mutantů, kteří jediným kousnutím dokážou proměnit člověka v ovcodlaka. Aby si zachránil kůži, musí Henry spojit síly s rázným čeledínem, ekologickou aktivistkou a starou hospodyní... Jonathan King se ve svém debutu inspiroval nízkorozpočtovými horory The Evil Dead (1981) a Bad Taste – Vesmírní kanibalové (1987). Při natáčení spolupracoval s tisícovkou ovčích komparsistů, několika trénovanými ovcemi a s firmou Weta Workshop, která se proslavila speciálními efekty pro trilogii Pán prstenů.