Číča, tvá máma
Hektická jízda ulicemi Limy. Julio pracuje jako taxikář v hlavním městě Peru. Jednoho dne zjistí, že nastal čas změnit osud. Na cestě za vlastní spásou ho čeká mladá prostitutka, záhadný argentinský zdravotník a rozhodující zápas druhé fotbalové ligy.
Když se Julio Cesar dozví, že jeho dcera je těhotná, považuje to za jasné znamení: nastal čas změnit osud, přestat jezdit taxíkem a využít svých schopností vykladače tarotových karet. Ve snaze o vlastní spásu, veden moudrostí karet, bude brázdit ulice Limy, tohoto nevyzpytatelného města. Na cestě ho čeká mladá prostitutka, tajemný argentinský zdravotník a rozhodující zápas druhé fotbalové ligy, kdy má jeho milovaný tým pod vedením argentinského trenéra poslední šanci na postup. Svěží a autentický pohled na hektický život v latinskoamerickém velkoměstě.