Narozen a vychován
Santiago je úspěšný designér, ale na prvním místě je pro něj manželka Milli a dcera Josefina. Jednoho dne však náhle a tragicky o milovanou rodinu přijde a jeho spokojená existence se zhroutí jako domek z karet. Santiago zmizí pro celý svět, aby se opět objevil na opuštěném letišti uprostřed zmrzlé Patagonie, změněný k nepoznání. Snaží se umlčet svou bolest namáhavou prací, neustále ho však pronásledují stíny minulosti, kterou nelze změnit. Aby si zachoval zdravý rozum a nepropadl šílenství, musí se Santiago vyrovnat s přítomností.