Drama po mexicku
Životní krize stárnoucího úředníka, pokoření arogantního brankáře, těžké rozhodování dívky mezi chtíčem a láskou… Vše během jedné horké noci v současném Acapulcu.
Životní krize stárnoucího úředníka, pokoření arogantního brankáře, dívčino těžké rozhodování mezi chtíčem a láskou… Drama po mexicku sleduje radosti a strasti tří silných lidských vztahů, které se prolnou jedné noci v současném Acapulcu. Tento kdysi luxusní přístav, dnes nenávratně chátrající, slouží jako ideální pozadí příběhů starého muže, pokoušejícího se o sebevraždu, patnáctileté dívky na útěku a mladé dvojice, která se musí vyrovnat s útrapami odloučení po tragickém rozchodu, zaviněném někým třetím – zlodějem, jenž to celé způsobil. Sledujeme útržky jedné noci, která navždy změní jejich životy – a také náš názor na ně.