Uku Ukai
Renomovaný litevský dokumentarista Audrius Stonys skládá z esteticky vytříbených záběrů působivou studii lidské tělesnosti, která v ideálním sepětí s duševní rovnováhou může způsobit, že stáří nemusí být jen bolestným čekáním na poslední vydechnutí.