Ostrov
70. léta 20. století, ostrovní klášter. Mnich Anatolij, proslulý jako divotvůrce, má bohatou klientelu. Netuší, proč právě jeho si vybral bůh. Zvolil klášterní askezi, aby vykoupil těžký hřích.