Pravidla lži
Třiatřicetiletý Roman se stává jedním z dvanácti lidí, kteří se v uzavřené terapeutické komunitě rozhodli poprat se svou drogovou závislostí. Stejně jako ostatní si s sebou přináší temnou minulost, s níž se musí pokusit vyrovnat – a možná pro sebe najít budoucnost. Jenže kdo komu v houstnoucí atmosféře podezření a lží ještě dokáže věřit? Komorní psychologické drama Roberta Sedláčka získalo Českého lva za scénář a Cenu filmových kritiků jako nejlepší snímek roku.