Děti
Karitas je svobodná matka čtyř dětí, Gardara zapudilo podsvětí i rodina a schizofrenik Marinó je závislý nejen na lécích... Islandský snímek, ve kterém herecky exceluje trojice jeho producentů. Černobílý film o barvitých vztazích, o dětech, matkách a otcích, byl uveden na MFF v San Sebastiánu, Pusanu a Rotterdamu.
Karitas, svobodná matka čtyř dětí, zdravotní sestra vytížená prací v nemocnici, se zoufale snaží zvládat výchovu tří dcer a zejména dvanáctiletého Gudmunda, který je ve škole obětí šikany. Jeho jediným kamarádem je schizofrenik Marinó, dospělý muž s dětskou duší, závislý na lécích a na své matce. Jednoho dne však Marinó zjistí, že se matka za jeho zády schází s neznámým mužem... S realitou je tvrdě konfrontován i drsňák Gardar, jenž nečekaně ztrácí zázemí kriminálního podsvětí i vlastní rodiny. V této chvíli se rozhodne vyhledat svého syna Gudmunda, kterého nikdy neviděl... Inspirován Godardem a Cassavetesem přizval režisér ke spolupráci renomovaný a novátorstvím proslulý divadelní soubor Vesturport, který splňoval jeho požadavek „být, ne hrát“. „Když začalo natáčení, scénář neměl dialogy, zato herci měli naprosto jasnou představu o své postavě.“ V hlavních rolích si zahráli rovněž tři z pěti producentů snímku.