O skleničku víc
Jízda loutky na motorce jako hlavní osa příběhu? Zdá se to nemožné, fabulačně i výtvarně, ale Pojar s Trnkovými loutkami stvořil ze sloganu o tom, že řidič a alkohol nepatří dohromady, malé veledílo, v němž se lyrické okamžiky střídají s vrcholně dramatickými, jak zamilovaný a podroušený motocyklista stále bezhlavěji riskuje svůj život.