Úvodní slovo pronese
V této etudě je předvedena marnivost určitého typu řečníků a rovněž účinek jejich nekonečných proslovů na publikum. Pojar aplikuje moderní karikaturní grafiku na reliéfní loutku, stylizuje animovaný pohyb, mluvené slovo nahrazuje proudy vystřihovaných písmen.