Paraplíčko
V noci v dětském pokoji ožívají všechny hračky a každá se oslnivé estrády účastní tím, v čem vyniká. Vrcholným číslem je paňácův „dialog“ s kostkami na provaze, asi jedna z nejinvenčnějších animátorských etud vůbec.