Balablok
Protestu proti nesnášenlivosti dodává na originalitě minimalistické výtvarné řešení. Soupeří tu spolu kreslené koule a kvádry, střet, podobný nejprve klukovské rvačce, nabývá nebezpečně na ničivosti. Režie však zůstává hravá, soustředěná na tvarové a pohybové gagy. Film byl roku 1973 oceněn Zlatou palmou v Cannes.