O té velké mlze
Čtveřice kloučků se snaží odemknout vrata do zahrady. Moc jim to nejde, a tak máme čas žasnout nad tím, jak režisér s výtvarníkem dokážou během pár minut výstižně odlišit čtyři rozdílné dětské charaktery.