Osmnáct výrostků
Drama o střetu zodpovědného správce ubytovny s tlupou adolescentů v roli kolektivního hrdiny. Zkušený dělník z loděnice Šimazaki dostane od zaměstnavatele nabídku bezplatného ubytování ve firemní noclehárně na břehu moře, pokud se bude starat o její chod. Jak Šimazaki po zabydlení zjistí, bude to obnášet také péči o hejno mladíků, jimž se brzy stane nepříliš úspěšným vychovatelem. V práci jsou chlapci disciplinovaní, ale po návratu na ubikaci se promění v těžko zvladatelný dav. Frustrovaný správce už to chce vzdát, ale na místě ho drží pohledná Nobu, dcera barmanky z podniku, kam pravidelně po večerech dochází. Po společném výletu do města, kde si všichni vyhodí z kopýtka, jeden z neidentifikovaných mladíků Nobu na ubytovně znásilní. Šokovaná dívka nechce snášet tlak okolí a odejde do jiného města. Šimazakimu se nepodaří zjistit, kdo byl pachatelem, ale je pevně rozhodnut přivést Nobu zpět a dát jí najevo, jak moc o ni stojí...