Nemilosrdná fatální žena se vydává spolu se svými pomocníky, zločinným gangem Pavouků, na cestu za diamantem ve tvaru Budhovy hlavy. Její plány kříží neohrožený dobrodruh Kay Hoog. Fragment němého snímku, který přináší na půdorysu naivistické dobrodružné podívané zárodek motivického bohatství pozdější tvorby Fritze Langa.
Nemilosrdná fatální žena jménem Lio Sha se vydává spolu se svými pomocníky, zločinným gangem „pavouků“, na cestu za bohatstvím a za diamantem ve tvaru Buddhovy hlavy, který má majiteli zaručit světovládu. Její plány kříží čestný a neohrožený dobrodruh Kay Hoog, který si dovolí (nikoli beztrestně) pohrdat její láskou. Fragment němého snímku z roku 1919, který přináší na půdorysu naivistické dobrodružné podívané zárodek motivického bohatství pozdější tvorby Fritze Langa, režiséra proslulé Metropolis. První veřejné uvedení kopie restaurované Národním filmovým archivem (NFA) s živým hudebním doprovodem.