Rozpomínání
Jsou Češi šťastní? Jaké mají ideály, hodnoty a vztahy? Zajímají se o politiku? Tyto a podobné otázky se rozhodl položit režisér Ivan Vojnár náhodným kolemjdoucím, ale i vybraným lidem v Praze během března roku 2006. Výsledkem je velmi zhuštěná a místy možná i překvapivá zpráva o stavu české společnosti.