Někdo jiný
Jako malá perla v záplavě britských nezávislých filmů se divákovi s vytříbeným vkusem jeví Někdo jiný, dobře napsaný, elegantně zahraný film o partnerských vztazích. Kdokoliv schopný ocenit jemně nuancované anglické herectví a nenápadnou filmařskou zručnost nezůstane nedotčen tímto působivým debutem Cola Spectora, jinak tvůrce reklam.
Jako malá perla v záplavě britských nezávislých filmů se divákovi s vytříbeným vkusem jeví Někdo jiný, dobře napsaný, elegantně zahraný snímek o partnerských vztazích. Kdokoliv schopný ocenit jemně nuancované anglické herectví a nenápadnou filmařskou zručnost nezůstane nedotčen tímto působivým debutem Cola Spectora, jinak tvůrce reklam. Scénář zůstává v celé své délce citově pravdivý a není v něm jediné zbytečné okénko, a tak tento nedlouhý film nepůsobí jako nastavovaný krátký snímek. Ani Stephenu Manganovi není navzdory jeho sklonu k improvizovanému herectví nikdy dovoleno strhnout snímek nekontrolovatelným směrem.