Vivere
Štědrý den svede dohromady tři ženy. Mladičkou Antoinettu, která utekla z domova a s milencem míří do Rotterdamu, její starší sestru Francescu, jež ji hledá, a opuštěnou Gerlinde. Tři ženy na útěku zachraňují jedna druhou, ale také samy sebe.
Na Štědrý den uteče mladičká Antoinetta z domova se svým milencem muzikantem. Její starší sestra Francesca se ji vydá hledat a na cestě do Rotterdamu potká zoufale opuštěnou Gerlinde. Setkávají se tak tři ženy na útěku, které zachraňují jedna druhou, ale také samy sebe. „Ty tři by mohly být vlastně jedna žena v několika zlomových životních okamžicích. Jejich nenaplněné touhy a osamělost z nich dělají duševně spřízněné družky,“ říká režisérka. „Štědrý den naplněný sváteční atmosférou, který ostatní tráví v kruhu svých milovaných, se pro ně stává dnem, který otřese jejich životem. Film vypráví o rozhodnutí probudit naše sny a touhy, nikoliv je nechat zemřít. Scénář je strukturován jako tři příběhy, natočené odlišným kinematografickým stylem, jež podtrhují zorný úhel každé z nich. V určitém bodě se však protnou a stávají se společným příběhem.“