Na sever
V tomto intenzivním, hluboce morálním dramatu Steva Hudsona, bývalého divadelníka narozeného v Londýně, dnes filmového režiséra žijícího v Německu, zápasí čtveřice skotských rybářů s hrůznými důsledky obchodu s lidmi. Chmurnou atmosféru prozařují výborné herecké výkony, účinek filmu je navíc umocněn záběry v rozbouřeném Severním moři, vyvolávajícími pocit mořské nemoci.
V tomto intenzivním, hluboce morálním dramatu Steva Hudsona, bývalého divadelníka narozeného v Londýně, dnes filmového režiséra žijícího v Německu, zápasí čtveřice skotských rybářů s hrůznými důsledky obchodu s lidmi. Chmurnou atmosféru prozařují výborné herecké výkony, účinek filmu je navíc umocněn záběry v rozbouřeném Severním moři, vyvolávajícími pocit mořské nemoci. Scenárista a režisér Hudson prokazuje v tomto režijním debutu jistou ruku. Jeho scénář dává každému námořníkovi provokativní povahové rysy, jež vedou k překvapivým střetům. Zdánlivě nerozvážné rozhodnutí točit na poměrně malé lodi uprostřed neklidného moře se v nesmírně silných scénách bouře zúročilo.