Promítači všech zemí, spojte se!
Dokumentární portrét několika lidí, pro něž kino znamená život. Han Jong-sil ze Severní Koreje doufá, že prostřednictvím filmů, které uvádí, dokáže zlepšit životy jiných. Penny Tefertillerová je z Wyomingu v USA. Její kino poskytuje mladým a osamělým lidem místo k setkávání. Sebevědomý a vždy srdečný Lassane z Ouagadougou v Burkině Faso, jedné z nejchudších zemí světa, se ze všech sil snaží promítat filmy v rozpadávajícím se letním kině. Anup z Indie má stan, který praská ve švech, když předvádí populární domácí snímky. Díky zvyku požehnat všechny kotouče v místním chrámu a také díky tomu, že má nos na vše, co táhne, se stal nekorunovaným králem putovního kina v celé oblasti. Způsob, jakým se tito lidé snaží najít svůj malý kousek štěstí a předat ho dál, nám připomíná, že nejlepší příběhy se nemusejí odehrávat pouze na filmovém plátně.