Píseň duhy
Křehký příběh o nenaplněné lásce mladé dvojice natočil tvůrce nezávislých filmů, japonský režisér Naoto Kumazawa. Mladík Tomoja pracuje v televizní společnosti jako pomocný asistent, nadaná Aoi se chce stát režisérkou. Někdy však opravdové city zůstanou skryty a pak je na všechno pozdě...
Křehký příběh o nenaplněné lásce vypráví o zvláštním vztahu mezi nezralým mladíkem Tomojou, který pracuje jako pomocný asistent v malé televizní společnosti, a nadanou Aoi, která se chce stát filmovou režisérkou. Tomoja se poté, co Aoi zahyne při leteckém neštěstí v Americe, vrací ve vzpomínkách k prvnímu setkání s touto výjimečnou dívkou i k nejdůležitějším okamžikům, jež provázely jejich sílící přátelství. Vyprávění je rozděleno do několika kapitol a postupně diváky vtahuje do romance plné náznaků, jejíž protagonisté si nedokázali vzájemně vyjevit své nejhlubší city. Někdy to, co velmi hledáme, nedokážeme rozpoznat, dokud není příliš pozdě. Ale můžeme přesto cítit štěstí, že jsme alespoň na chvíli prožili něco opravdu mimořádného.