Hranice
Na přelomu čtyřicátých a padesátých let rozjela komunistická Státní bezpečnost „akci Kameny“. Její obětí se stal i novinář Karel Rubeš. Rubešovi hrozí zatčení za protistátní činnost, a tak se rozhodne emigrovat. Kontaktuje skupinu tajných převaděčů, bez problémů na Šumavě překročí hranici do západního Německa, a teprve při výslechu americkými důstojníky pozná, že šlo o zrůdnou léčku… Drama, volně natočené podle povídky Otakara Rambouska Co vyprávěl poslanec, odvysílala loni na jaře Česká televize. Svému autorovi film získal Zvláštní cenu poroty a Cenu společnosti Kodak na 6. MFF studentských filmů v Písku.