Zen prostřednictvím odpadků
Krátký film o mladém muži, který zdánlivě splňuje všechny požadavky současné společnosti: má dobrou práci, dostatek peněz, drahé auto, moderní byt a atraktivní přítelkyni. Všechno vypadá naprosto v pořádku, ale jednoho dne se jeho svět zhroutí jako domek z karet. Postihne ho série katastrof a mladík se zoufale snaží uniknout...