Hodina hudby
Hlavní postavou filmového debutu Andrzeje Mańkowského je polský klavírista a pedagog Tomasz Stroynowski, který je zcela pohlcen světem vážné hudby, jejíž melodie pro něj představují nejzásadnější a nejuniverzálnější nástroj komunikace.
Hlavní postavou filmu je polský klavírista a pedagog Tomasz Stroynowski, který je zcela pohlcen světem vážné hudby. Klavírní melodie pro něj představují nejzásadnější a nejuniverzálnější nástroj komunikace. Nezúčastněná kamera sleduje často i úsměvný způsob, jakým se snaží při hodinách klavíru předat své zkušenosti malým hudebníkům. Zimní koncert pod širým nebem, kdy v mrazu nechává se skupinou dalších muzikantů naplno vyniknout sílu svých oblíbených skladeb, nenechává nikoho na pochybách, že vážná hudba je pro tohoto klavíristu doslova vším.