Divoká krása
Film sleduje neuvěřitelný, a přece pravdivý příběh Barbary Dalyové (Julianne Moorová), která se provdala za společensky výše postaveného Brookse Baekelanda, syna vynálezce umělé hmoty známé pod jménem bakelit. Narození jediného dítěte, syna Tonyho, rozkolísá křehkou rovnováhu tohoto nerovného manželství do naprostých extrémů. Následné tragédii okázale dekadentních rozměrů už pak nelze zabránit.
Film na motivy oceněného románu Natalie Robinsové a Stevena M. L. Aronsona sleduje neuvěřitelný, a přece pravdivý příběh Barbary Dalyové (Julianne Moorová), která se provdala za společensky výše postaveného Brookse Baekelanda, syna vynálezce umělé hmoty známé jako bakelit. Narození jediného dítěte, syna Tonyho, rozkolísá křehkou rovnováhu tohoto nerovného manželství do naprostých extrémů. Tony je totiž homosexuál a otec ho nikdy nepřijme. Pouto mezi Tonym a jeho osamělou matkou během dospívání ještě zesílí a následné tragédii okázale dekadentních rozměrů už nelze zabránit.