Poustevna, das ist Paradies
Nad zábavně poskládanou mozaikou osudů několika obyvatel „vykořeněné“ obce Dolní Poustevna ve Šluknovském výběžku – vietnamské dívky Denisy, skupiny mentálně retardovaných chovanců zdejšího ústavu sociální péče či německého erotického turisty Volkera – se vznáší všudypřítomný stín poválečného odsunu německého obyvatelstva.