Stop, revoluce
Černobylská tragédie na Ukrajině osudově zasáhla i do života jaderného fyzika Nestora Ivanoviče Hreema. Muž, který nikdy nedělal kompromisy, je nyní ve vězení a vypráví policejnímu vyšetřovateli svůj příběh.
Černobylská tragédie na Ukrajině osudově zasáhla i do života Nestora Ivanoviče Hreema. Muž, který nikdy nedělal kompromisy, je nyní ve vězení a vypráví policejnímu vyšetřovateli svůj příběh. Jeho životní postoj zformovala profese. Je nukleární fyzik a v tomto oboru neexistují polovičatá rozhodnutí. Lidé jako Nestor však v dnešním světě těžko přežívají. Ve světě, kde dvě a dvě nejsou čtyři, kde vám bratr vrazí nůž do zad, kde nikdo není zodpovědný za to, co dělá. Ve světě, kde má každý svou pravdu a státní moc může poslat tisíce lidí na jistou smrt. Taková je Ukrajina, kterou pokrývá popel z Černobylu a která trpí kocovinou z oranžové revoluce. Žije tu příliš málo lidí, kteří nezradí „dnešek“, když přichází zítřek. Nestor je jedním z nich.