Mrtvé oči Londýna
První britský film, který si vysloužil označení „H“ (jako hrůzostrašný) a stal se tak nepřístupným pro diváky mladší šestnácti let, dělá této klasifikaci čest. Legendární filmový Dracula Bela Lugosi exceluje v roli vyšinutého majitele pojišťovny, provozujícího své rejdy ve zlověstných kulisách věčně zamlženého Londýna.
Kalné vody Temže vydají pět mrtvých těl. Vyšetřování dovede policii k majiteli pojišťovny Dr. Feodoru Orloffovi a podivnému dobročinnému ústavu pro slepce. Lugosiho druhý britský film byl zároveň prvním britským filmem, který si vysloužil označení „H“ (jako hrůzostrašný) a stal se tak nepřístupným pro diváky mladší šestnácti let. Lugosi v roli škodolibého padoucha Orloffa exceluje. V kulisách věčně zamlženého Londýna, spoře osvětleného plynovými lampami, rozehrává za pomoci hypnózy, mučení elektrickým proudem a rafinovaného způsobu topení obětí hrůznou partii, při níž mu asistuje znetvořený obr zabiják ve strašidelném podání Wilfreda Waltera. Režisér Summers, aniž by zpomaloval příběh, poskytuje jedinečnému Lugosiho hereckému stylu dostatek prostoru a výsledek stojí za to. Po návratu do Ameriky se herec takového pochopení již nedočkal a jeho kariéra pomalu upadala. Skončil jako představitel epizodních rolí v nízkorozpočtových béčkových filmech. Mrtvé oči Londýna stále patří k jeho hereckým vrcholům.