Dny a mraky
Dobře situovaní italští manželé středního věku jsou nuceni čelit nečekané životní krizi. Muže vyhodí z firmy, kterou spoluvlastnil, a on je stále více deprimován marnými pokusy sehnat nové místo. Role živitele rodiny se ujme jeho kultivovaná žena, mezi partnery se ale začnou vyhrocovat konflikty.
Michele a Elsa jsou dobře situovaní manželé středního věku, kteří žijí v Janově. Společně vychovali dceru a jejich život by jim mohl leckdo závidět. Ráno po oslavě své obhajoby kandidatury v oboru kunsthistorie se ale Elsa dozví od manžela šokující zprávu: muž dostal před dvěma měsíci výpověď z firmy, kterou dříve spoluvlastnil. Jejich finanční situace je tak zoufalá, že se musejí vystěhovat i ze svého krásného bytu. Zatímco Michele je stále více deprimován marnými pokusy sehnat nové zaměstnání, jeho kultivovaná žena převezme roli živitele rodiny a začne pracovat jako operátorka call centra telemarketingové společnosti. Mezi partnery se ale začnou vyhrocovat konflikty... Přesvědčivé vyznění inteligentního a vnímavého dramatu o nejisté sociální existenci v současném světě, ale také o síle opravdové lásky umocňují působivé herecké výkony. Film byl nominován v patnácti kategoriích na Donatellova Davida.