Guernsey
Třicetiletá introvertka Anna jednoho dne objeví svoji spolupracovnici oběšenou ve sprše. Dobrovolná smrt kolegyně, jež ke svému činu zdánlivě neměla žádný důvod, i počínání jejího muže, který si záhy nato najde novou partnerku, Annu přimějí, aby začala přemýšlet o svém vlastním životě i manželství.
Třicetiletá introvertka Anna žije s manželem a malým synkem v Nizozemsku na předměstí. Pracovně pravidelně jezdí do Egypta, kde jednoho dne najde svoji belgickou kolegyni oběšenou ve sprše. Její čin nedokáže nikdo pochopit: manžel se totiž domnívá, že jeho žena byla šťastná. Poté, co Anna zjistí, že si vdovec krátce po tragédii našel novou partnerku, začne přemýšlet o svém rutinním životě i o svém navenek spokojeném a stabilním manželství. Rozhodne se proto tajně sledovat svého muže, který měl dříve poměr s její starší sestrou... Režisérka Nanouk Leopoldová za své „žensky“ vnímavé, existenciální, místy téměř „antonioniovské“ drama o odcizení, v němž se vyjadřuje spíše vytříbenými obrazy než vyřčenými slovy, získala na Nizozemském filmovém festivalu cenu Zlaté tele za režii a Cenu kritiky. Skvělá představitelka hlavní role Maria Kraakmanová tamtéž obdržela cenu za herecký výkon.