Na pospas osudu
Patnáctiletá Sammy má se svým o pět let starším bratrem Jakobem spíše partnerský než sourozenecký vztah. Jejich senilní otec skončil v sanatoriu a o matce nemají žádné zprávy, o domácnost se tedy stará Jakob, který kšeftuje se zkaženým masem. Mladík je na sestru majetnicky fixován, což Sammy špatně snáší: dávno už není onou malou holčičkou, za niž ji bratr považuje. S dívčinou probouzející se sexualitou se jejich konflikty vyhrocují. Sammy si na bezprostředním okolí – na bratrových kamarádech–motorkářích, na invalidním sousedovi i na svém spolužákovi – testuje, jak může využít své ženskosti. V případě otce její nejlepší kamarádky však dráždivé hrátky nezůstanou bez následků... Syrově natočené provokativní drama o dusivém sourozeneckém vztahu na hranici incestu získalo na Nizozemském filmovém festivalu Cenu poroty mladých a další ocenění na festivalech v Ženevě, Rouenu a v Lecce.